Wednesday 15 February 2012

Alhamdulillah...

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...
Akhirnya....hehehe saspen je kan..
Bukannya ape, setelah sekian lamanye dok mengkaji, berfikir mengenai pelaburan emas nih,
akhirnya berjaya jugak lah saya buat blog ni...
kalau kita taip je pasal pelaburan emas ni, banyak sgt. blogger atau otai2 emas yg cite pasal benda ni..
so, tujuan saya sama juga..untuk memberi pendedahan dan ilmu2 yg berguna kepada kawan2 semua...
Ye la..ramai kawan2 yg sms/call bertanyakan ilmu pelaburan emas ni,
sebijik macam saya masa mula2 nak tau dulu hahahah...
so, saya berharap dengan wujudnya blog ini, dapat la saya bantu kawan2 yg nak menceburi bidang ni, yg memalu nak tanya tu, jgn risau,saya pon camtu gak dulu..sama2la kita mendalami ilmu emas ini k
Kepada blogger2 otai emas, sila beri tunjuk ajar kepada saya dan tegur ape yg silap k...

Sebarang pertanyaan sila hubungi saya segera :)
Hafify Zulhaimy Hashim 012 632 4320 

Sekian...

No comments:

Post a Comment